Jakość i efekty naszych kursów egzaminacyjnych

Nasze obowiązki

Kuratorium Oświaty (nasz organ rejestrowy) stawia nam następujące dwa wymogi, które oczywiście spełniamy: 
  1. pierwszy - aby przy zapłacie czesnego wystawić rachunek, 
  2. drugi - aby na koniec kursu wystawić zaświadczenia. 
My z kolei, stawiamy sobie jeden podstawowy warunek, ze względu na który uczniowie zapisują się na nasze zajęcia: DOBRZE ICH PRZYGOTOWAĆ do zdania testu kompetencji na koniec gimnazjum lub do matury (i to zarówno w przypadku tegorocznych maturzystów, jak i tych którzy chcą ją zdać w kilka lat po właściwym terminie). To jest właśnie najważniejszy cel oraz przedmiot naszych działań :) 

Efekty uczestnictwa

Uczestnicząc w naszych kursach uczniowie mają szansę: 

  1. powtórzyć, ugruntować i usystematyzować wiadomości zdobyte w swojej szkole
  2. oraz przećwiczyć niezbędne umiejętności praktyczne (rozwiązywanie zadań, pisanie wypracowań, rozwiązywanie testów, itp.).

Oznacza to, że pracujemy, bazując na tym, co - teoretycznie - uczeń już umie. Poszczególni uczniowie mogą mieć jednak braki w niektórych partiach materiału z obowiązującego ich programu nauczania. Dlatego też fakt, że na kursie zostaną omówione wszystkie zagadnienia teoretyczne mogące mieć wpływ na poradzenie sobie z praktycznymi zadaniami (z którymi właśnie będą mieli do czynienia na teście końcowym, jak i - w większej mierze niż dotychczas - w nowej szkole) będzie im w tym względzie niezwykle pomocny.

W trakcie zajęć pracujemy również nad wyeliminowaniem błędów popełnianych przez uczniów. Jest to trudne, gdyż wiąże się ze zmianą nabytych przyzwyczajeń. Często jednak "chcieć znaczy móc". Jeśli więc uczeń porządnie weźmie się do pracy - efekt doprawdy będzie "murowany". 

Ze względu na cel kursów, w jego trakcie uwrażliwiamy uczniów na czyhające na nich pułapki: 

  1. związanymi ze specyfiką egzaminów: rodzajami zadań, czy błędami w zadaniach na egzaminie, 
  2. związanymi z materiałem (łak łatwo pomylić osoby: Krasińsiki, Krasicki, Kraszewski), 
  3. związanymi z brakiem skupienia czy niestarannością zapisu. 

To z jednej strony ich właśnie najłatwiej jest się ustrzec, a z drugiej strony (niestety) - równie łatwo stracic na nich punkty. Dlatego własnie należy na nie zwrócić szczególna uwagę! 

W związku z tym co powyżej napisaliśmy, w wyniku pilnego i aktywnego uczestnictwa w naszym kursie, uczeń zwykle osiąga konkretne efekty:

  1. w ciągu roku szkolnego w swojej szkole podnosi oceny z poszczególnych przedmiotów, w wyniku czego dodatkowo wyżej jest punktowany podczas postępowania rekrutacyjnego do nowej szkoły, 
  2. ponieważ zdobywa o wiele więcej punktów na teście kompetencji czy na maturze - niebywale zwiększa tym samym swoją szansę dostania się do wybranej szkoły (ponadgimnazjalnej lub wyższej) , 
  3. a gdy się już do niej dostanie - wówczas startuje w niej "z poziomu zerowego", a więc z nadrobionymi ewentualnymi brakami z obowiązującego go programu nauczania.
Największą rekomendacją są dla nas zadowoleni uczestnicy kursów, którzy polecają nas swoim znajomym. Poniżej przykłądowe dwie ich wypowiedzi: 

SMS z 5 VIII 2005 r.:
Dzień dobry. Chciałam napisać zaraz po oddaniu wyników, ale tyle było zamętu, że piszę dopiero teraz. Chodziłam do Pana na zajęcia (10 spotkań z humana i 10 ze ścisłych). Testy napisałam na 82 pkt (41 ze ścisłych i ... 41 ;) z humana). Razam miałam 155 pkt. Dostałam się do Marii Magdaleny na profil humanistyczny z francuskim, czyli tam gdzie chciałam ;). Cieszę się z tego i będę polecała te kursy innym. Pozdrowienia Marysia B. 

e-mail z 15 VI 2006 r.: 
Witam! Chciałbym bardzo podziękować za przygotowanie mnie do testu gimnazjalnego. Wczoraj dostałem wynik - 71 punktów. Mam nadzieję że dostanę się do mojego wymarzonego liceum (tak się złożylo, że to akurat III LO). Jestem wam dozgonnie wdzięczny i świadczę darmową reklamą u moich młodszych kolegów :). Adam P. 

Co sprzyja efektywności?

Efektywności kursów sprzyjają te okoliczności, z których właśnie słynie nasza firma: 
  1. kursy zorganizowane są we wzorowy sposób (ogółem spraw organizacyjnych zajmuje się dyrektor, w wyniku czego nauczyciel czas swoich zajęć w pełni wykorzystuje na pracę z uczniem), 
  2. zajęcia prowadzone są w praktyczny sposób, z uwagi na fakt, że ich celem jest rozwinięcie w uczniu właśnie praktycznych umiejętności
oraz następujące dwa fakty: 
  1. uczniowie mają do czynienia z nowym nauczycielem, którego forma pracy, czy sposób tłumaczenia mogą pomóc im w zrozumieniu i przyswojeniu tych partii materiału, z którymi dotychczas mieli kłopoty, 
  2. kursy, jako równomiernie rozłożone w czasie kilku miesięcy, dają uczniowi możliwość przygotowania się do egzaminów w systematyczny i rzetelny sposób. 

Nasz nadzór

Bardzo duży wpływ na efektywność naszych działań ma odpowiedni nadzór jej dyrekcji nad pracą placówki. W związku z powyższym: 
  1. dyrektor co miesiąc kontaktuje się z wszystkimi nauczycielami, kontrolując przebieg kursu (uczestnictwo uczniów w zajęciach, kulturę ich zachowania, osiągane wyniki, realizację zaległych wpłat, ...) i w przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości dzwoni do rodziców z informacją o zaistniałej sytuacji; 
  2. w razie zaistnienia rażącej nieprawidłowości nauczyciel sam w trybie natychmiastowym kontaktuje się z dyrektorem i/lub z rodzicami (w przypadku kursów gimnazjalnych) celem jej wyjaśnienia i podjęcia odpowiednich środków zaradczych; 
  3. dyrektor sprawuje bezpośredni nadzór nad zajęciami (zarówno nad pracą uczniów, jak i nauczyciela), poprzez ich okresowe hospitacje. 
W przypadku, gdy uczeń na zajęciach zachowuje się nagannie, celem przywrócenia porządku stosujemy następujące kary (w zamieszczonej kolejności):
  1. upomnienie ucznia,
  2. powiadomienie rodziców (w przypadku kursów gimnazjalnych), 
  3. usunięcie z kursu bez zwrotu czesnego. 

Nasze gwarancje

Naszym uczniom (oraz w przypadku kursów gimnazjalnych - ich rodzicom) gwarantujemy wywiązanie się z podjętych zobowiązań, w wyniku pełnego tzw. "należytego starania". W szczególności oznacza to, że: 

  1. dokonamy bardzo dobrego doboru kadry nauczycielskiej, która będzie dawała z siebie wszystko w miarę swoich możliwości tak, aby jak najlepiej przygotować uczniów do egzaminów i kontynuacji nauki w nowej szkole, 
  2. będziemy sprawowali nadzór nad kursami - tj. zarówno nad rzetelnością pracy ucznia, jak i solidnością pracy nauczyciela, 
  3. przeprowadzimy zadeklarowaną liczbę godzin zajęć, a kursy zakończymy przed terminem egzaminów do których przygotowuje, 
  4. zajęcia odbywać się będą w grupach co najwyżej kilkunastoosobowych i żadna z nich się nie rozpadnie (jak to niestety ma często miejsce na kursach językowych).

UWAGA! Jedyną rzeczą, której nie jesteśmy w stanie zagwarantować, jest skuteczność naszych zajęć. Wynika to z kilku powodów: 

  1. nie wiemy jaki poziom wiedzy i umiejętności posiadają nasi uczniowie - jeśli byliby jedynie "jedynkowi" to "cudów nie ma" - w 56 godzin nie jesteśmy w stanie go wszytskiego nauczyć (na dobra sprawę uczestnictwo w kursie nic by im nie dało), 
  2. nie wiemy, czy będą się przykładać da nauki (sama obecność na zajęciach nic nie daje - nie wystarczy być, trzeba uczestniczyć, tj. uważać na zajęciach, być na nich aktywny, przygotowywać się do nich w domu, 
  3. nie wiemy, czy nawet będąc bardzo dobrze przez nas przygotowani nie "spalą się" na egzaminie; co prawda, dzięki uczestnictwu w naszym kursie, uczniowie zdobywają "ściągę" nie do przechwycenia (bo umieszczoną w głowie), co znacznie obniża poziom adrenaliny na egzaminie, ale wiadomo, że nerwy zawsze mogą zawieść. 
Jak widać, wszystkie te 3 aspekty są niezależne od nas, lecz od samego ucznia! W związku z powyższym, prosimy, aby odpowienio przyłożył się do zajęć, by dzięki temu mógł odnieść zamierzony skutek.
Szybki kontakt: 602 216 056 kursy@promotor.edu.pl formularz kontaktowy
Copyright © 2013 Centrum Oświatowo-Wydawnicze PROMOTOR | Realizacja: Cyfrowa Fabryka & YT

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych, statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też korzystać z nich współpracujący z nami reklamodawcy oraz firmy badawcze.

Korzystanie ze strony oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie plików cookies w pamięci Twojej przeglądarki. Więcej o naszej polityce prywatności oraz zmianie ustawień przeglądarki dowiesz się tutaj.